Pages

KnitPro kötő- és horgolótűk

2010. szeptember 16., csütörtök

Fonalat keresek!

Itt is megkérdezem, hátha!

Érdeklődni szeretnék, hogy valakinek nincs esetleg fölösleges Sportimo fonala? Leginkább a zöld érdekelne, de ha van sárga, narancssárga, drapp vagy fehér, arról is hajlandó vagyok tárgyalni!

Mivel van 4 gombolyag zöldem, de az nem elég egy felnőtt pulcsihoz, elsősorban zöldet keresek.


Remélem, meg tudunk egyezni a cserefeltételben (esetleg vételárban) is!

Amanda! A drapp is érdekel, majd írok mélt!

7 megjegyzés:

Mázsa Viki írta...

A vaterán, teszveszen szoktak árulni sportimo fonalat, különböző színekben!

Gabella írta...

Vaterán van 2 narancssárga csomag, de most elsősorban zöldet szeretnék szerezni.

M3nyu5 írta...

Nekem barack(drapp?) színűből van 4 vagy 5 10dkg-os gombolyag, anno még a Penny-ben vettem.

Kri írta...

A pennyben vettem én is. Múltkor betáraztam, de erősen fogy, mert éppen pulcsit kötök belőle. Próbáld a pennyben gyakrabban megnézni. Már legalább 3* láttam ilyen fonalakat kirakva az elmúlt 2 évben.

Gabella írta...

Annyira nem esik útba a Penny! :(

Menyus! Köszi, drappot már szereztem!

Kri írta...

Tudok küldeni!!! Találtam egy egész csomaggal! Feltúrtam a fonalas dobozomat, és mit találtam ? :D Mit tudsz küldeni cserébe?

Kri írta...

Kukk ide!!! http://fonalmizeria.blogspot.com/2010/09/csere-bere.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...