Pages

KnitPro kötő- és horgolótűk

2010. augusztus 25., szerda

Mini-kendő

Amikor a barna átmenetes fonalért megkaptam Amandától ezt a lilásat, rögtön azon agyaltam, hogy valami olyat kötök, amiben érvényesülhet a szín. Elkezdtem hát még 21-én este egy kis kendőt. Aztán kötöttem, kötöttem, és máris azon kezdtem gondolkodni, hogy a szélére azért mégis kellene valami ütős minta. És folyamatosan a Haruni meg a Toszkána kendő széle jött elő. Nézegettem, számolgattam, és nekifogtam. A horgolós befejezéshez köszönöm szépen mindenki segítségét!

Na, milyen lett?




Pinduri kendő, csak olyan kis nyakmelegítő, de pont az tetszik, hogy feltekerve is szépen kifekszik a csücsökben a minta!

15 megjegyzés:

nöné írta...

No, kérem szépen, ez nagyon szépséges lett!

Gabella írta...

Köszi! :)

Maris írta...

Te jó ég, ez gyönyörűűűűű!!!!!!!

Kicsianya írta...

Gyönyörű!A szín és a minta is szépen érvényesül.
Nagyon ügyes vagy!!!

Ilona írta...

Gabi! ÜTŐS lett ez, nem vitás.

Névtelen írta...

Ez így szép ahogy van! Szín és minta egyformán érvényesül, szerintem telitalálat.

Timici írta...

szuper lett!

Amanda írta...

A csere barnából én is valami hasonlóra gondoltam.
Ez valami csodás, és milyen fürge voltál!

Macus írta...

Ez gyönyörű! A lila tolnait imádom.

Irenka írta...

Fantasztikus, milyen ügyes vagy! Nagyon szép lett!

Mázsa Viki írta...

Csodaszép lett!!! Imádom ezt a fonalat!

Csilla írta...

Nagyon szép lett és tényleg érvényesül a minta is és a fonal is.

Gabella írta...

Köszönöm szépen mindenkinek!

Délka írta...

Nagyon szép lett a kendő!

Gabella írta...

Asszem, még kötök majd kendőt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...