Pages

KnitPro kötő- és horgolótűk

2009. augusztus 8., szombat

Díjak, játékok!

Gabcsaptól kaptam egyszerre 2 díjat is! Nagyon szépen köszönöm! Bár lusta disznó vagyok, és nem tudok most x embert kigondolni, akinek tovább adhatnám...



De ennek ellenére szeretnék Erika ajándékozós játékára jelentkezni, mert olyan szép kendőket sorsol ki! Én meg tuti, soha nem fogok ilyet kötni, pedig olyan szépek! (Na jó, lehet, hogy fogok kötni ilyet, mert már van egy kis gyapjam is hozzá...)

Szóval ilyen szép kendőket fog Ercsu kisorsolni, nem is tudom, melyik tetszik legjobban!



A másik egy olyan játék, ahol közösen kellene egy takarót horgolni. Csipcsilla gondolta ki, én meg csatlakoznék... Kíváncsi vagyok nagyon, mi lesz belőle!

1 megjegyzés:

Csipcsilla írta...

Köszönöm, hogy feltetted! Várom az alkotást!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...