Pages

KnitPro kötő- és horgolótűk

2015. november 6., péntek

Megint sapka

Idén is sapkával folytattam a szériát, ez a sapi még januárban készült, de szerintem messze az idei legnagyobb teljesítményem. A történetet már sokan ismerik, mert a facebookon elmeséltem, de most elmondom itt is.

Az úgy volt, hogy a piacon megtetszett ez a kesztyű. Tök jó vastag, bélelt, és a kesztyű kötést el is napoltam már sokszor. Hát, megvettem. aztán nézegettem, nézegettem, és rájöttem, ez bizony az a bizonyos fair isle minta, hogy bár 4 szín van benne, de soronként csak kettő, ami nagyban leegyszerűsíti a dolgot, szóval úgy döntöttem, jó kis kihívás! És találtam megfelelő színű fonalakat is! Vastagságban is passzoltak. A barna meg a tört fehér egyszerű Lisa, a türkiz Sportimo maradék amit sok éve a Pennyben árultak, a bordó pedig Barka Takaró. Jól elvannak együtt. Hát akkor hajrá! Szépen le lehetett számolni a mintát a kesztyűről, és végig kéznél is volt, innentől nem is volt bonyolult megkötni a sapkát.

Varrtam bele puha meleg polár bélést is, így aztán már a fülem se fázik benne. És ma, ebben a ronda ködös télies időben elő is vettem. Jól esett! :)

4 megjegyzés:

Macus írta...

Mit mondjak? Világbajnok vagy!

Gabella írta...

Köszi! :-)

Gabella írta...

Köszi! :-)

Névtelen írta...

Adósságkonszolidációs kölcsönt, fedezetlen hitelt, üzleti hitelt, jelzáloghitelt, autóhitelt, diákhitelt, személyi kölcsönt, kockázati tőkét stb. Magánhitelező vagyok, cégeknek és magánszemélyeknek nyújtok kölcsönt alacsony és ésszerű 2%-os kamattal. E-mail: christywalton355@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...