Pages

KnitPro kötő- és horgolótűk

2013. október 15., kedd

Megérkezett! :)

Igen, természetesen megérkezett a fiatalember! Gergő 2013. augusztus 22-én császármetszéssel érkezett, 4850 g-mal és 53 cm-rel. Azóta is szépen növöget. :)

És kötöttem is néhány babaholmit, bár nem nagyon vagyok aktív kézimunkázó mostanság...

Természetesen az újszülött méret kicsi lett...

Nem Gergőnek, kislányoknak, fotózásra rendelt hajpántok:



Itt még félkész kendőm, azóta kész, de a fiókban várja az öblítést, blokkolást:

Gergő kardigán:

És a takaró, amire azóta se hímeztem semmit, szerintem így is marad. :)

8 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Gratulálok! Sok boldogságot és egészséget az egész családnak! Gyönyörű baba! És szépek az alkotások is!

MrsYarnart írta...

milyen cuki kismanó! gratulálok :)

Egészen Panka írta...

Szívből gratulálok! Nagyon édes a picur a sapijában :) A többi cucc is jó lett, a kendő különösen tetszik.

matkom írta...

Sok szeretettel gratulálok, és jó egészséget kívánok! Nagyon szép kisbaba!:)

Gabella írta...

Köszönjük szépen! :)

Emi írta...

Sziasztok! Gratulálok a picihez! Azt szeretném megkérdezni, hogy hogyan kezded vagy milyen módszerrel a kötéseidet. Ahogy elnézem, olyan tökéletesen egyenletes a legelső sor. Nekem soha nem sikerül ilyen szép első sort késziteni. Előre is köszönöm a válaszodat. Legalábbis remélem, hogy tudsz majd válaszolni. Emőke

Unknown írta...


thank you

سعودي اوتو

Névtelen írta...

Adósságkonszolidációs kölcsönt, fedezetlen hitelt, üzleti hitelt, jelzáloghitelt, autóhitelt, diákhitelt, személyi kölcsönt, kockázati tőkét stb. Magánhitelező vagyok, cégeknek és magánszemélyeknek nyújtok kölcsönt alacsony és ésszerű 2%-os kamattal. E-mail: christywalton355@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...