Pages

KnitPro kötő- és horgolótűk

2011. március 3., csütörtök

Régi-új kendő


Volt nekem egy első gyapjas-kendős próbálkozásom, ami nem tetszett olyan nagyon. Neki is adtam anyunak. De akkor se hagyott nyugodni, hogy nem olyan, amilyennek akartam.


Nem tudtam ugyanis szépen cakkosra blokkolni, túl szűk volt a befejezés.

Aztán eltelt másfél év, visszakértem anyutól, mivel amúgy se nagyon használta, és a leláncolás lebontottam, lebontottam a sálam végét is, ami ugyanebből a fonalból készült, és szépen lazán fejeztem be belőle a kendőt. A sál mintája megengedte, hogy 6-8 sorral rövidebb legyen, annak nem ártott, a kendőnek meg erősen használt a dolog! :)


Kiöblítettem, kiblokkoltam, és most annyira örülök neki, hogy ilyen szép cakkos, hogy nem is sok kedvem van visszaadni. Csak tudnám, hogy mihez vehetném fel... :)


És hogy látszódjon kifeszítés nélkül is, meg talán a mérete is jobban mutatkozik a fotel hátán...

6 megjegyzés:

Irenka írta...

Bármihez!
Nagyon megérte a pluszmunkát, hiszen így lett teljes, és egyébként is csodaszép!
Nekem is szokatlan még ez a kendő-dolog, de viseltem már nyáron az irodában akár szoknyás akár farmeros szerkóhoz, ősszel zakóhoz, farmerdzsekihez, télen mellény helyett vékony pulcsihoz, és jól éreztem magam benne. Jó kísérletezést!

Mázsa Viki írta...

Nagyon szép lett! :) Én ezt a színt egy szép fekete felsőhöz, vagy alkalmi ruhához tudom elképzelni. De valahogy mindenképp feketéhez képzelem, szerintem olyan jól mutatna együtt!

Gabella írta...

Farmerdzsekihez, bársony kosztümfelsőhöz már rajtam is volt a barnás átmenetes laminaria, de így télire nincs hozzá jó nyakú kabátom.

Munkahelyre se nyerő, a postán a fehér blúz, zöld mellény az alapfelszerelés. :)

Gabella írta...

Igen, fekete jó szabású felsőhöz szerintem is nagyon jó lenne! Ha lenne egy jó fekete felsőm! :)

Amanda írta...

Feketével nálam is nyerő! Mondjuk fekete garbóval.
Szép lett, tavaly is tetszett, jót tett nektek, hogy visszabontottad!

Mosolyrend Évi :) írta...

De szép lett :)
Én barnával viselném!
Kölcsönadod?.)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...