Pages

KnitPro kötő- és horgolótűk

2010. február 12., péntek

Székhuzat és más tervek


Két huzat már kész van, a másik kettőhöz meg elhasználtam már azt az - azt hittem, hogy rengeteg - összes maradékot, amit erre szántam. Csakhogy még vagy 10-15 deka kéne hozzá. Most majd újra átdúrom a szekrényt, hogy mi passzolna hozzájuk. Így kettő majdnem egyforma, de a másik kettő totál más lesz! Maradék felélésre tökéletes amúgy!


A kettő kész huzat súlya kemény 208 g. A másik kettőt majd lemérem, ha kész. (Vagy remélem? Lackó mindig keveri ezt a két szót! :-D)

Jelenlegi helyzet: 1307 g.

És akkor a tervek! Nem érdekelnek a rendelések, lemondtam őket, csak a sapkát kötöm meg Krisztinek, és annyi! Aztán pedig!

Befejezem a székhuzatokat, a szürke hosszú mellényemet, vagy minek nevezzem... Miniruhának???

Utána kötök magamnak még mindig vagy kardigánt, vagy egy másik fajta hosszú derekú-rövid ujjú pulcsi félét, Meskének pedig valami hasonlót, mint a méhecske felső, csak más színben, meg egy ilyesmit:



Ezt amúgy nem kézzel kötötték, de rögtön láttam benne a lehetőséget! Nekem való! Egyben meg lehet kötni, föntről lehet kezdeni. Azt hiszem, nekem ez lesz a mániám! :)

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Ez a székhuzat-ötlet naaaaagyon szuper! Ilyet én is fogok csinálni a maradékok elpusztítása érdekében. (No meg nagyon jól is néz ki!)
Gratula!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...