Pages

KnitPro kötő- és horgolótűk

2009. november 13., péntek

Mit nem fogok csinálni

Most, hogy kényszerpihenőre vagyok ítélve, csomó dolog jut eszembe, amit pont mostanra terveztem. Meg ami már be volt tervezve, csak halasztódik...

1. Mesinek egy szép tarka pulcsi, hosszított derékkal, olyan kisruha szerű valami.

2. Kötött angyalkák, amit már mutattam itt egyszer.

3. 2 db calorymetri rendelésre.

4. A piros kardigánom.

5. Horgolt csillagok.

6. Csipkesál Krisztinek.

7. Szürke kámzsanyakú, bő, rövid ujjú, azsúr mintás pulcsi nekem. Vagy valami hasonló.

8. Vastag kardigán rendelésre.

9. Vastag poncsó rendelésre.

10. Lackónak való pulcsi.

11. Gyapjú kesztyű és sapka nekem.

12. Karikás, horgolt nyaklánc új ötlet alapján.

13. Poncsó pulcsi, körbefutó mintával.

+1. Maradék fonalból tiritarka kígyó, és egyéb kötött állatfigurák.

Egyelőre csak röviden és tömören ennyi. Jaj, gyógyuljak már meg!

Amúgy halkan megsúgom, úgy néz ki 1 nap után, hogy hatásos lesz a kezelés!

Meg még táskák, pulcsik, karmelegítők, bolerók hada van a fejemben...
És bár fényképező lenne az agyam, ugyanis folyton megvalósítható modelleket látok mindenhol! Kirakatban, reggeli műsorokban, filmekben, még az ovibálon is... Meg a neten is ilyenekbe botlok... (Meg kellene tanulnom rajzolni...)


6 megjegyzés:

Macus írta...

Vannak terveid neked is szép számmal!
Gyorsan gyógyuljon a kezed, és már köthetsz is.
Én se haladok, mert van egy kazal más dolgom,amit el kell végezni.
Jobbulást:
Macus

nöné írta...

Nem mondom, szép a listád:o)Gyógyulj mihamarabb, hogy láthassuk a szép dolgaidat!

Zsófi írta...

Bár most gondolom ezt sem szabad, de érdemes megnézni http://www.drawspace.com/lessons/level.php?id=1 oldalt. (Bár nem tudom, tudsz-e angolul - bár az is igaz, hogy motivációnak jó lesz ahhoz is. ;-D)

A kezdő rajzokat csináltam meg eddig, és valószínűleg nem fogok többet, mert rájöttem közben, hogy tudok rajzolni - csak nem tudtam róla...

marywolf írta...

Sajnálom nagyon, de a lényeg, hogy meggyógyulj.
Használd ki, kaptál időt Istentől, hogy tanulj valami újat, mert van egy olyan döbbenetes képességed, hogy ihaj, tudsz kötésmintát gyártani, látásból!
Írj mintákat, rajzolj,pulcsikat, csajosat meg gyerekeknek. Írtad is, és ez szerintem is zseniális ötlet, fantasztikusan kötsz és horgolsz és tuti van még benned sokkal több is , nah nem mintha nem lenne így is elég, három emberre való tudás kötésból horgolásból;)

anyahajó írta...

Igazán tisztellek, hogy elmentél orvoshoz! Jobbulást, hogy a terveid minél hamarabb valóra váljanak! Ez az átlapolós pulcsi nagyon tetszik.

szazu írta...

Nem semmi lista.. az én fejem is hasonlóan tele van, és még ínhüvelygyulladásom sincs - mégsem haladok... Ki érti ezt?:-) Gyógyulj meg hamar, hogy csodálhassuk a tervek megvalósulását!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...