Pages

KnitPro kötő- és horgolótűk

2009. október 5., hétfő

Oscar-díj

El se hiszem! Én, aki általában minden ilyen díjazós-továbbadós játékot megszakít, kaptam egy díjat! Vagyis hirtelen kettőt! :-)




Az elsőt, régi-netes barátnőmtől, Maristól kaptam, aki nem híve annak, hogy a neten összeismerkedő emberek találkozzanak, de jó 5 év elteltével csak összehoztuk!

A másikat pedig Macus ajánlotta nekem, aki kötögetés kapcsán akadt a blogomra, és azóta is az egyik legkitartóbb olvasóm!

Köszi, tényleg nagyon jól esett! Egy kis pozitív feltöltődés a mai napra!

Köszi mindenkinek! Nem tudom, van-e szabály a továbbadásra vonatkozóan, de én nekik minden további nélkül vissza is adnám a díjat! :-)

De még lehet, hogy gondolok ki jelölteket, csak most sürgősen el kell mennem az iskolás csemetémért! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...