Pages

KnitPro kötő- és horgolótűk

2009. június 9., kedd

Nyáron csak a telefon fázik!


Néha csak leülök a tévé elé, és olyan hiányérzetem támad! Kötni kéne! De mit? Meg ebben a melegben minek? Na ilyenkor szoktam telefontokot kötni. Van a régi csíkos, de az túl laza.

Van a G betűs, de hogy az hova tűnt el szőrén szálán, azt nem tudom.

A nagyi-mintás takaróból maradt egy kis narancssárga, abból gyorsan kötöttem egy tokot. Na akkor jött Kriszti, hogy neki is kell, de a menő "magenta" csíkkal díszített telefonjához valami színben hozzáillő kéne, hát a csíkos Mesi kalapból maradt is valamennyi, lett neki olyanja. Aztán vasárnap a Forma-1 közben is csak kellett valamit csinálnom, a maradék zoknifonalból gyártottam egy snassz kis tokot. Aztán este még egyet. Azt is Krisztinek adtam.

De még maradt mindig fonal, abból már csak nem ugyanolyat csinálok, kipróbáltam (persze fejből, és nem szokványosan) a moduláris kötést, vagy mi a neve, így 4 négyzetből összeállt egy harmadik tok is.

Még annyi fonal maradt, hogy egy fület is rittyentettem rá, nem tudom minek hívják rendesen, én cipőfűző kötésnek nevezem.

Ja, természetesen ezt is a KnitPro harisnyakötőtűvel kötöttem, és ebben sem csalódtam! Egyetlen probléma merült fel, ami nem komoly szerintem: a tűkre nyomott méret jelzés (3,00 mm) teljesen lekopott. Úgyse tetszett rajta!

És még egy! Ha tetszik valamelyik telefontok, szólj, mert eladó! :)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...