Pages

KnitPro kötő- és horgolótűk

2009. március 17., kedd

Almazöld poncsó leírása

Hozzávalók: az eredeti leírás szerint 10 dkg melírozott és 20 dkg sima "New Cotton" LANA GROSSA-tól, de én sima 100% pamut fonalat vettem, Capri a neve, de úgy néz ki, nem is kell hozzá 30 dkg. És nekem a 4x2 virágminta kevesebb is mint 40 cm széles... Kb. olyan 35 cm.

4-es horgolótű

A virágos mintából a rajz szerint 2x4 virágból álló téglalapot horgolunk. A négyzet hosszabbik oldalán a háló mintával dolgozunk (17 mintaegységet) 58 cm-en keresztül. Két egyforma nagy téglalapot horgolunk, és a rajz alapján állítjuk össze.





A nyakát körbehorgoljuk, végül rojtokat rakunk rá. Sajnos én még most is úgy állok vele, mint múlt héten...

3 megjegyzés:

nöné írta...

Köszike, elmentettem, kerítek rá időd biztosan, nagyon tetszik.

Kriszti írta...

Nagyon tetszik a poncsó. Azt hiszem megtaláltam az egyik fonalamhoz a mintát! :)
Köszönet érte.

Gabella írta...

Igazán nincs mit! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...