Pages

KnitPro kötő- és horgolótűk

2011. március 16., szerda

Újrahasznosítás

Még nem teljesen megvalósított ötlet, mivel még tökéletesítésre vár, de jónak tűnik!

Hogy csináljunk magunknak jó kis fürdőszobaszőnyeget a megunt, elkopott, összekent pólókból? Hát így!

Szabdaljuk fel kb. 2 cm-es csíkokra, gombolyítsuk fel, és essünk neki egy jó vastag kötőtűvel. Én 9-essel kezdtem, de nyugodtan lehetne akár 12-es is, mert nagyon tömör lett a kötés. Szerintem én is lebontom, és nekiállok vastagabbal. Egyébként ezek a gombolyagok rongyszőnyeg szövéshez lettek felvágva, de én más technikán agyaltam. Valami lazábbat gondoltam belőlük. Ezért a horgolás első körben kiesett. Kötni meg mindenképp vastagabb tűvel érdemes. Szerintetek?



6 megjegyzés:

Babi néni írta...

A horgolás is tud laza lenni, de az rp és a félpálca valóban elég merev lehet. Attól függ, mit szeretnél vele kezdeni. Én padlószőnyegnek és lábtörlőnek jónak is tartom, hogy merevebb, mert nem olyan elmászkálós, mint pl. ha csak egy törülközőt dobok le.

Gabella írta...

Nem túl laza és nem túl merev között félúton, mert egy kis fürdőszobaszőnyeg akar majd lenni.

Névtelen írta...

Én horgoltam, jó laza lett. Kisszőnyeg a mosogató elé.

Irenka írta...

Nagyon jó ötlet! Korábban Julcsinál láttam hasonlót, a kommenteket is érdemes elolvasni: http://pjulcsy.blogspot.com/2010/06/kotottem.html.

Gabella írta...

Jé, de jó! Julcsinál azért járok ritkán, mert ő többet varr, mint köt. De legalább tudom, ami szőni jó, az túl vastag. Majd szabdalok magamnak keskenyebb csíkokat.

Patrícia! Keskenyebb csíkokkal lehet, a horgolást is kipróbálom.

Majd...

Zsuzsanna - mindennapi csodák írta...

en lustakotessel keszitettem egy szonyeget, jo laza lett es vastagabb is, mintha csak sima-forditott sorokkal dolgozol. Es nem is gondorodik be a szele.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...