Pages

KnitPro kötő- és horgolótűk

2010. november 15., hétfő

Megint sapka

Szinte elfelejtettem, hogy ígértem 2 sapkát egy ismerős két kislányának. Pénteken hívott fel, hogy ugye kész lesz lassan? Húúúúú! Még aznap délután hozzáfogtam, vasárnap estig odáig jutottam, hogy a második sapi simlije hiányzik csak. Persze, Mesi a modell... :)


Leírás itt!

Fonal: Schachenmayr Bravo
Kötőtű: 4-es harisnyakötőtű, 4-es variálható tűvég 60 cm-es damillal, a simlihez 2-es harisnyakötőtű

A 4-8 éves kislány sapkához kb. 7-7 dkg fonalat használtam. A fonal kapható a webáruházunkban!

2 megjegyzés:

Kormica írta...

akartam is írni az előzőhöz, hogy milyen szupi sapiból sorsoltál :)
Mesin nagyon jól áll! Cuki!

Mártus írta...

nemrég találtam rá erre a blogra, de örülök neki, csudajó dolgokat készítesz, amik engem is megihletnek. gratulálok, csak így tovább. (ha nem bánod, kitenném a blog linkjét magamhoz) (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...